Här sitter jag, lite tom på bloggideer. Men vill blogga ändå. Har blivit en fix ide att hålla den här bloggen “levande”. Fast samtidigt vill jag egentligen inte skriva innehållslösa inlägg om ingenting.

Vet att människor som lever på bloggandet ibland får kritik för att det inte är ett “riktigt jobb”, att “det kan väl inte vara så svårt att slänga ihop ett par inlägg om dan?!”
Men alltså, jo, det tror jag att det är. Det finns såna otroliga bloggar med så fantastisk kvalite att jag verkligen förstår att det kan ta en hel arbetsdag. Dessutom, INGEN människa lever väl ett så otroligt inspirerande liv att det alltid finns givna saker att blogga om? Kräver alltså en stor portion krativitet och tankekraft.

Appropå fantastiska bloggar. Fick en ide! Ska minsann ge lite länkkärlek till mina favoritbloggar. En riktigt brokig skara.
Kommer senare idag!

image

