image

Vaknade idag med en nacke som legat väldigt fel inatt och ett huvud som därför hade huvudvärk. När jag prövande vred på huvudet knastrade det betänkligt. När jag vred på huvudet mot fönsterhållet såg jag dessutom att det SNÖADE!!! F*n!

Fast egentligen ska man inte ta det där med snön så hårt. Man vet ju att det kommer några förvirrade snöflingor långt in på vårkanten – som det gör varje år. Dessutom skulle det tydligen bli varmare framåt måndag vilket jag tror stenhårt på!

Lovade ju lite länkkärlek igår men insåg ganska snabbt att jag läser mååånga bloggar. Det krävs liksom någon slags kategorisering. Men det kommer. Promise!

Jag är också i full gång med att göra väskor och uppdatera etsyshoppen! Men mitt tidsschema spricker nästan alltid. Det är alltid någon detalj som måste pillas extra med innan jag är riktigt nöjd. Mitt mål just nu är att få ett bra flow i shopuppdateringen, att fylla på med nytt mer regelbundet plus plocka bort lite i shoppen från dess “bebistid”. Det blir nog bra.

