Jo, som sagt: Jag läser en massa bloggar. Så det där med att göra ett enda långt inlägg med alla favoriter föll ganska snabbt. Så jag tar en i taget helt enkelt. För det här med länkkärlek är så himla fint och bra tycker jag!

Jag vill börja med Fifi som skriver “Kära Vardag”. Hon ligger mej på något vis extra varmt om hjärtat. Jag har läst hennes blogg en evighet. Följt henne lite genom livet liksom (och hon har följt mej även om jag inte är en lika frekvent bloggare.) Det blir väl så när man läser om någons liv länge. Det känns som man känner dem på riktigt.

Fifi är himla klok, jätterolig, har alltid fint hår, en massa tatueringar, bl.a en my little pony!!!! och en liten familj bestående av man och tvåårig dotter.

På “Kära Vardag” skriver hon mycket om just det: Ärliga vardagsbetraktelser och om familjelivet, livet och allt annat! Läs!

fifi

