image

image

image

Jag var internetlös på telefonen hela dagen i går. I morse bekämpade jag mitt motstånd mot supporter av olika slag och ringde och fick det fixat..

Men i allafall, det är läskigt hur fort en vänjer sej vid nya tekniker. Jag menar, när jag var liten bestämdes en tid då en skulle vara hemma och var en inte hemma då fick föräldrarna, i värsta fall, ta bilen och åka och kolla var en blivit av. Sen kom mobilen och en kände sej lite naken om en inte kunde bli nådd hela tiden.
Och nu får jag panik om jag inte konstant har internet i fickan. Galet!

Annars har jag ägnat mej åt saker som att cykla upp till affären, fika i solen och se (min) första blåsippa för i år idag. Fint!

Annan grej; Försöker verkligen använda “en” istället för “man” för jag tycker det är en himla bra, liten grej EN kan göra för att förändra. Känns fortfarande lite skumt men det gör än å andra sidan nästan allt nytt i början.

Nä, nu ska jag försöka få igång grillh*lvetet! Kan bara konstatera att yrkespyroman måste vara ett svårt arbete. Jag menar, jag har kol, tändvätska och torr bark och grillen vill liksom ändå inte riktigt ta fyr.

