Idag har jag vikt typ 1000 papperskrukor! Hittade hur man gör här. Fast ok, jag fuskade med lite tejp..
När jag vikt klart sådde jag två sorters luktärt och så lite lavendel. Luktärterna står just nu i städskåpet eftersom de tydligen skulle ha det mörkt och svalt  innan de grodde. Lavendeln står i kylskåpet! Den ska tydligen ha det ännu mörkare och svalare.

Fast det kanske är bra att de står så där lite undanskymda för jag kan vara den otåligaste odlaren ever. Jag kan lova er att jag redan ikväll kommer att stå med näsan i städskåpet och störa de stackars små luktärterna för att se om de kanskemöjligenlitegrann har grott supersnabbt.

Jovisstja, sen sådde jag lite luktärt i en kruka ute. Det vore lite snopet om de växer bäst bara för då har jag vikt 1000 papperskrukor i onödan..

