Alltså, oj! Jag sov till elva igen. Mitt sömnbehov just nu är enormt tydligen för jag somnade inte speciellt sent heller.

Fast vi har verkligen upp och ned-vända världen här:
Daniel jobbar ju just nu oftast  i tredagarsperioder, är ledig lite olika länge och jobbar igen. Även om jag är en högst självständig individ så blir det som att jag följer med på hans rytm ändå just för att jag styr mina egna tider och för att en ju vill hinna umgås.
Kontentan av det här är, att när hela landet utropar “TGIF” och “Fredagsmyyyys!!” så tänker jag oftast: “På en tisdag??”

Jaja, det hindrade ju inte mej från att sova till elva…

F*n, får lite panik här! Håller jag på och utvecklar en blogg om mina sömnvanor?? Känns inte som det är första gången som jag skriver om hur jag sover och då har jag inte ens ett endaste litet spädbarn som alibi!

Follow my blog with Bloglovin

