Jag älskar kläder! Att klä mej, hitta på nya outfits och sånt. På det viset är jag totalt ytlig. Älskar när andra bloggar om vad de har på sej, älskar att få inspiration. Därför vill jag ju egentligen bjuda på s.k “outfitbilder” på bloggen.

Men.

Jag jobbar hemifrån vilket innebär att jag oftast är hemma hela dagen lång utan att någon ser mej. Jag gillar i och för sej inte att se ut hur som helst bara för att jag är hemma (Jag har sjutton skräck för att se ut hur som helst bara för att jag är hemma. Varför? Det får vi ta i ett senare inlägg.). Däremot blir ju inte klädseln speciellt inspirerad. Mest jeans och topp. Och ska jag ta bilder på mina kläder vill jag ju att det ska vara lite kul i alla fall.
Fast på något sätt kanske jag skulle kunna bli bättre på det där för det är ju förbaskat kul? Döper en kategori till “Mina kläder” så får vi se!

Bilden här under är faktiskt den senaste jag kunde hitta och den är från i vintras (alltså, det var inte senast jag klädde mej fint men senast jag tog kort på’t). På mej har jag prickig 2-handklänning. Skulle tippa att den är 70-80-tal. Älskar den.

image

