(Här skulle jag kunna infoga en bild om det nu var så att balkongen var i skick att fotografera..)

Fast trots att den är lite stökig nu så går den utmärkt att sitta på, så det har vi gjort nu efter maten. Det är verkligen sommarvarmt här uppe.

Älskar min stora balkong och lovar att jag ska visa en bild på den så snart den är representabel. Fast jag vet inte hur det kommer att bli med min dröm om luktärt som frodigt slingrar sej upp. Av alla, säker 40-talet frön  jag sådde så är det bara ett endaste ett som har stuckit upp ur jorden med ett litet, litet, yttepyttespröt. Trodde jag såg ett till idag men det visade sej vara lite skräp….
Jaja, det har inte gått så lång tid än och skam den som ger sej och allt det där.

update: Hade ju faktiskt lite balkongbilder från förra året. Inte jätteöverskådliga men ändå!
image

image

