Nu när jag helt plötsligt fått astronomiska mängder läsare… Eller, jag har avancerat från 0 om dan till typ 15 (och fått storhetsvansinne…Kenza, watch out o.s.v..he..eh) så tänkte jag att det var på sin plats med en liten presentation igen.

Så, här kommer den:

Jag heter: Charlotta Sofia alt Sofia Charlotta (mamma och jag är oense där)

Jag gör: Har egna företaget “Charlotta Sofia”

Jag är kär i: Daniel, sen 11 år tillbaka. Vi är t.o.m ihop!!!

Jag bor: Med Daniel och ett gäng katter i en 60-talstvåa. ( Det låter rätt snajsigt när man skriver 60-tals men det är korkmatta i alla rum)

Jag gillar: 60-talstvåan trots korkmattorna, Daniel, familjen och de fantastiska personer som vill kalla sej mina vänner.

Jag äter: Kaninmat (är veggo)

Jag brukar: pyssla, sy, umgås, se serier, snusa (bluäck…men mmm… Men bluäck) och hitta på små sånger till Daniel där orimligt många slutar med rimmet “söt, gröt”

Jag ser ut: Så där >>>>>>>>>>>>>>>>>>

