När jag startade den här bloggen bestämde jag att jag skulle vara helt och fult mej själv. Då kom jag att tänka på det där med humor, vad jag tycker är kul. Hatar när folk säjer : “Asså, jag har så himla sjuuuuk humor” för det betyder ofta att de har högst ordinär humor. Jag skulle säja att jag har rätt simpel humor. Som detta.

Fifi skrev igår att man borde kalla innergården för “fittan” eftersom man kallar balkong för “balle”. Så det blir rättvist liksom! Fint tänkt av henne tycker jag.
När jag skulle kommentera inlägget kom jag på att jag inte har någon fitta, bara balle.
*fnittrade jättelänge*
Sen kom jag på att jag har två ballar varav en är mycket större än den andra..
*dog*

En annan grej jag tycker är jätterolig var en bild på typ 9gag eller nåt. Den föreställde en byrå. På översta lådan satt en lapp där det stod “top secret”, på den undre stod det “bottom secret”. Hohoho, fattar ni? Eftersom den var  underst liksom? 🙂 🙂 🙂

Jaja, det är helt ok att lämna denna blogg och aldrig återvända.. Jag kan väl inte rå för att ni har noll, NOLL!! humor..*fnys*

Närå.
Vad skrattar ni åt?

Update: Kom på att hela detta inlägg kan vara en konsekvens av mitt spraymålande av krukor? Fast jag var utomhus.

