Medans jag spraymålar (alltså prylar, inte själva balkongen hyresvärden) och donar på balkongen så tänkte jag bjuda på lite balkonginspiration. Helt enkelt saker som jag gärna skulle vilja ha på min balkong.

När det kommer till inredning brukar jag säja att min stil är “tant med stor förkärlek för kitsch” så här kommer en rad tantkitshiga balkongprylar!

Plastmatta från Rusta

Plastmatta från Rusta

Lykta från Rice / broarne.se

Lykta från Rice / broarne.se

Fågelbur från Rusta.

Fågelbur från Rusta.

 

Solcellsslinga med fåglar från IKEA,

Solcellsslinga med fåglar från IKEA

Sittpuff från Indiska.

Sittpuff från Indiska.

Mugg från broarne.se

Mugg från broarne.se

Vaxduk från broarne.se

Vaxduk från broarne.se

 

Sittdyna från Indiska

Sittdyna från Indiska

Prickigt parasoll från Rusta

Prickigt parasoll från Rusta

 

Turkos grill från Rusta.

Turkos grill från Rusta.

 

 

 

 

 

 

