image

image

Läste någonstans att det är viktigt för en blogg att ha en tydlig avsändare och det kan jag verkligen hålla med om. För den sakens skull behöver det ju inte vara så att den tydligheten utgörs av bilder på personen i fråga, det kan vara andra saker som gör att det blir tydligt vem som skriver.
Men jag är lite så, vet inte om det är för att jag är ytlig, att jag letar efter bilder på en faktisk person när jag besöker en blogg. Gör ni det?

I alla fall, jag hittade de här, något år gamla bilderna på mej och tänkte att de skulle passa att posta så att det finns en människa bland alla pyssel. De är tagna i ett hörn i mitt kök och jag gillar dem mycket just för att det är mycket jag och min stil: Basic med roliga detaljer, gärna nytt och gammalt blandat. Scarfen i håret är t.ex min mormors och skorna är 2hand.

