lottas 09lajlred

 

lottas 089red

 

Nu är jag framme, eller har varit ett tag. Skönt. Är lite seg efter tågresan (blir alltid det). Vad är det med att sitta stilla i några timmar som gör en så himla trött?

Har i alla fall två saker att visa upp/tala om: 

Ena grejen är : Någon i kommentarerna bad mej att visa fågelburen, eller kanske mer planteringsklockan jag gjorde på ett annat sätt än den första. (Läs mer om fågelburstillverkningen och olika tillvägagångssätt här). Resultatet ser ni ovan. Den huserar just nu en liten, liten petunia medans jag funderar på om jag ska måla den eller inte.

Andra grejen är att jag sträckläste Martina Haags bok “heja, heja” på tåget och kände mej så himla peppad på att springa. Älskar Martina Haag! Älskar!! Känner att jag måste skriva ett helt inlägg om henne och boken senare.
image

Det var allt för idag!

