image

Här sitter jag och är svettig. En ska ju absolut inte klaga på att det äntligen är sommar men idag står luften stilla. Det är liksom tropiskt ute och luften är så fuktig att en blir klibbig om huden bara en går ut. Fast nä, ska VERKLIGEN INTE klaga för det är ju så himla härligt ändå. Att slippa frysa, att ha bara ben, att bli brun (eh…röd). Dagen har jag annars spenderat med att fira Daniel och inte så mycket mer men det är ju så klart nog fint det. Vi fyller förresten år nästan samtidigt jag och mannen. På onsdag är det min tur! Två tvillingar i ett förhållande alltså. Det ska tydligen vara svårt men i det här hushållet är det en match made in heaven. Är lite kluven till min egen födelsedag. Älskar att fylla år, bli uppvaktad och så men samtidigt är det en påminnelse om hur fort tiden går. Det är verkligen så som de vuxna sa när en var liten: “Du ska få se hur fort tiden går när du blir stor”. Tror mao att jag är stor nu för attan vad det går undan!

