Jösses vad jag älskar den här årstiden alltså! Inser att jag inte är unik i detta men det är ju inte konstigt. Vad finns inte att älska liksom: krispig, grön natur, värme, sol, att en plötsligt blir mycket snyggare, alla roliga kläder en glömt.
Vaknade till vid tre inatt, det var ljust, världen doftade liksom växthus fast var sval och fåglarna kvittrade helt otroligt mycket. Älskart!

Appropå roliga kläder förresten: idag MÅSTE jag försöka hinna städa min garderob. Det råder fullständigt kaos där inne och kläderna anfaller aggresivt när jag öppnar dörren. Dessutom faller mormors brudkrona som jag förvarar där alltid ned i skallen på mej när jag sticker in huvudet. Den är från 40-talet, fortfarande klädd med myrten men har barrat betänkligt nu. Katastrof. Gjorde ett halvhjärtat försök att städa för någon vecka sedan och insåg att jag glömt ungefär hälften av vad som fanns där inne. Fattar inte hur det gått till eftersom det finns få saker som gör mej så nöjd som en prydlig garderob och nu har jag upptäckt att jag baserar vad jag tar på mej på vad som är nytvättat så att jag helt enkelt slipper öppna dören. Inser iaf att jag inte kan förvara allt i lägenheten. Garderoben är helt enkelt för liten. Får bli en sån prydlig person som lägger icke säsongsrelaterat i en låda i förådet.. Men om man behöver en gosig tjocktröja i sommar då?

