image

…en tjej som har haft (och har) en finfin födelsedag och ler i mjugg. Lite snett dock eftersom jag aldrig kommer ihåg att ta ut snusen innan jag fotar (diskussionen om äckligheten och dumheten i att börja snusa vid 28 års ålder kan vi ta vid senare tillfälle.)

Egentligen har vi inte gjort något speciellt idag. Daniel uppvaktade mej fint när han kom hem från jobbet, sen somnade han eftersom han jobbat natt. När han vaknade hann vi med brunch på balkongen med färska frallor och vindruvor, kaffe och så. Sen umgicks vi lite, gick på loppis där jag hittade en fin vas som ni ska få se imorgon. Nu sitter jag på balkongen och bara “mår” som en säjer. Senare ska vi se senaste Game of thrones som tydligen ska vara något i hästväg.

Även om det kanske inte låter som en rafflande dag så får såna här dagar verkligen mej att älska mitt liv. Att jag har någon som älskar mej och som jag älskar, att han är så in i helvitti omtänksam att han sätter sej på en kuse för att jag ska bli glad fast han är skiträdd (fick turridning av honom), vännerna som kommer ihåg att det är min födelsedag, det liksom bränner till i hjärtat av kärlek för varje hälsning.  Så fint är det!

