Idag fyller jag år! Älskar att fylla år även om jag har lite issues med att bli äldre. Det är faktiskt så att jag älskar att fylla år så mycket att jag vaknade 2.30 av “födelsedagsfeber” och inte kunde somna om på två timmar och det är alltså INTE 5 år jag fyller..*host*.

Nåväl, somnade om till slut och väcktes med skönsång, blommor, present och och fika på sängen av min älskade. Av honom fick jag en turridning. Det för att jag talat om, för flera månader sedan, att jag saknar det där med hästar så mycket. Det som gör presenten extra fin är att Daniel är rädd  för hästar. Alltså, han gillar dem inte alls! Och ändå tänker han ge sej ut och rida med mej..Ååååh.

Av mamma fick jag present redan när jag var hemma.  Den mest fantastiska, knäppa,kitschiga lampan. Ska visa er sedan!

