Detta är så in i norden smart att jag måste länka! Genom bloggen Mormorsglamour (superbra DIY-blogg det med) hittade jag till bloggen Fru fix och trix som gjort detta superfina miniväxthus av gamla cd-fodral!

Jag älskar när en kan återanvända och detta är ju så genialt! Älskar sån här typ av DIY: Något gammalt blir nytt och dessutom snyggt. ALLA har ju gamla cd fodral liggande kan jag tänka. Om en inte är en sån där irriterande perfekt person som rensar regelbundet och således inte har cd-fodral intryckta i ett skåp där de inte får plats. Jag är ju en sån som har trädgårdstomtar i mina skåp så jag kan inte svara för hur ovan nämnda kategori tänker.. I alla fall, detta med cd-växthuset är ett sånt tips som är så bra att en grämer sej lite (ganska mycket) för att en inte kommit på det själv.

image

Bilden är lånad med tillåtelse av upphovsmakaren och bloggen Fru fix och trix.

