image

Känner mej lite så där idag. Lite deppig, lite tung. Kan i och för sej vara de där glasen vin jag drack på balkongen igår. Ibland är mitt psyke extremkänsligt för alkohol, det behövs inte mycket för att dagen efter ska bli tung. Känsliga signalsubstanser och så antar jag.

Eller så beror det helt enkelt på att detta är en sån dag som jag skulle vilja ta min älskling, en matsäckskorg och ligga vid vattnet hela dagen? Nu går inte det eftersom den flitige mannen jobbar. Men snart så, snart har han semester och då ska det utflyktas så det står härliga till! Hoppas vädret håller i sej bara. Kan det inte bara få vara så här hela sommaren, att en varje dag vaknar till en sol som strålar självklart, äter frukost ute och lyssnar på fågelkvitter? Hmmm… Nu mulnade det på bara för det?

