Jag vaknar på morgonen och riktigt grämer mej över att jag inte kan ge mej ut och springa idag. Benhinnorna känns av och jag vill ju inte ha sönder mej så jag tänkte att det var bäst att ta en vilodag.
Men annars: Löpning, vilken grej! Jag känner mej helt nykär! Förutom benhinnorna som är obra känns det bara på de “rätta”, bra ställena i kroppen: i lårmusklerna, i vaderna, rumpan och magen. Jag har liksom skakat liv i vilande muskler. De sträcker förvånat på sej och undrar vad jag pysslar med men jag tror de gillar’t ändå.

Istället för att springa ska jag måla idag. Vårt vardagsrum har länge förtjänat en liten uppfrächning. Tror att jag också ska möblera om lite och så ska vi kasta ut den gamla bokhyllan/tv-möbeln som egentligen inte passar in. Det enda negativa med det är att det är katternas favoritplats.. Jaja, får fixa något nytt:-)

