Jag och min lilla kropp och själ genomgår någon slags grundläggande förändring nu. Det tränas och springs, det äts bra och mås bra. Det får mej att fundera lite.. En kanske skulle starta upp någon slags träningsblogg, en blogg där jag kan skriva fritt om mål, löpning, mat och sånt. För just nu, jag vet inte.. Det känns lite som jag lusar ned den här DIY-bloggen med himla mycket spring. Det känns lite som om jag vill ursäkta mej när jag skriver om sånt. Typ, detta var inte vad ni signade upp på.

Jag har egentligen tre alternativ:
1. Ha två bloggar. Denna och så en om träning
2. Skriva om ungefär allt jag känner för på den här bloggen men då blir den lite splittrad (Vilket den redan är..eh)
3. Starta upp en träningsblogg och se om det känns kul och sen välja en av bloggarna eftersom jag i ärlighetens namn inte tror att jag orkar driva två.

Alltså, jag är ju rätt sugen på att starta en ny blogg där jag kan grotta ned mej i siffror och löparskor och sånt. Men samtidigt är jag en rätt ombytlig person som tycker många saker är superskoj en kort tid. Fast sen tänker jag på att det finns få träningsbloggar som är precis så där i början som jag är nu så det kanske skulle vara kul?

Tankar på det någon?

